Vinn en bloggdesign i Twerds.blogg.se!



Hejsan allihopa! Jag vill vara med att tävla om en bloggdesign i Twerds.blogg.se (CLICK!) och jag ska motivera varför just jag ska vinna:

Jag vet att jag inte ens har börjat på min blogg men jag håller på för fullt med min nya design! Jag är ny på blogg.se och har aldrig haft en blogg här :S Vilket gör det VÄLDIGt svårt för mig att fatta hur man ska fixa bakgrund o.s.v. jag har kämpat dagar i ända på att fixa en bra header och p.g.a. jag har inte photoshop vilket gör att det blir såå mkt svårare för mig att göra en header eller praktiskt taget NÅGOT snyggt! :( Jag skulle bli superglad av att vinna denna design så jag skulle kunna börja blogga någon gång!!!! För det känns väldigt trist att blogga i en sådan ful design jag har nu... :( Så jag hoppas jag vinner tävlingen! :) Förresten: LOVE YOUR BLOG! <3
Jag skulle vilja vinna design nr 1!

Jag hoppas att du väljer mig även om jag inte ens har börjat blogga än, men som sagt så är det för att jag vill hemskt gärna bli klar med designen först innan jag börjar med bloggandet!

Om du kanske skulle vilja se min andra blogg som jag har med min kompis på Devote(som jag inte gillar längre, därför jag byter till blogg.se) så  är den HÄR! Som ett bevis att jag kommer blogga lika mycket här som där! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Finfin blogg ! :D

2010-11-02 @ 13:09:20
URL: http://mofffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad är ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din hemsida?

Vad har du att säga?

Trackback